-->

Monday, December 15, 2014

Interior design



I'm a interior design 'ceek'. Yep, I like colours, texture, composition, elements, furniture...I love make changes in my home all the time. I enjoy it. It gives to me fresh and new feeling. Moreover, I love to play with details and change them. Honestly, I just have watched details if I walk in shops and want some inspiration. I love second hand (vintage) and make old things to new. My way of thinking: "The object is not old, but You cannot see old things as new! 
I often surf in internet sites and add new pictures to my own folder as inspirational material in the hope that it will be used some day.
I like to combine different styles - probably because according to the emotions create harmony around you. It is, therefore, like to be the difference between the bohemian style scandinavian pure, natural, retro.

Which style you like?

<------>


Olen sisekujunduse friik, sõna otseses mõttes. Jah, mulle meeldivad värvid, tekstuurid, kompositsioon, elemendid, mööbel....mulle meeldib teha muudatusi oma kodus koguaeg. Ma naudin seda ! See annab värske ja uudie tunde ning olemise. Veelgi enam - armastan mängida detailidega ning neid vahetada. Ütlen ausalt, et viimasel ajal olen rohkem poodides ringi jalutades just vaadanud detaile. Armastan taasukasutust ja seeläbi asjade uueks "vormimist". Minu mõtteviis: "Ese ei ole vana, vaid Sina ei oska näha vanades asjades uut! "

Surfan internetis tihti huvitavatel sisekujunduse saitidel ning tekitan oma folderi inspireeriva materjaliga lootuses, et tulevikus seda kasutada. 
Mulle meeldib erinevaid stiile kombineerida - ilmselt seetõttu et vastavalt emotsioonidele loon enda ümber harmooniat. Just seetõttu meeldib olla vahest boheemik, skandiaanaavialikult stiilipuhas, looduslähedane, retrolik. 

Milline stiil Sulle meeldib?








2 comments:

  1. Leidsin just Sinu blogi ja esimene postitus mida loen on juba nii tore. Täitsa minu maitse ning loen huviga edasi vanemaid postitusi. Eriti meeldivad pildid number 3 ja 4 :)

    ReplyDelete