-->

Friday, March 20, 2015

Feelings @home


Täna on reede. Mönus vibe kütab mu kirgi ning annab loovust mu hingele. Lumikellukesed on tärkanud ning hellitavad ninasõõrmeid posiitvsusparfüümiga, mis paneb südame tuksuma ning astuma päevale vastu.
Päike paistab täna küll pilvede vahelt, kuid see ei muuda mu tuju ja olemist, sest elan uutes mõtetes ja kõik mu ees olev tundub kui päikesekiirgus iseenesest. Nagu eufooria ja dej vu mu unenägudest. 
Järgmisel nädalal olen Saaremaal ning lülitan oma lihasgupid loovuse teostamisele, sest aju vajab puhkust. Nii chill! Tõesti naudin ja ootan alati seda momenti, kui annan iseendale aega ning viin end ebareaalsesse "tundmatusse", mille tulemusena ootan endalt midagi uut ning tõeliselt entusiastlikku. 

Värvilist päeva!

----------------------------->

Today is Friday. A cozy vibe warms my passions, gives creativity to my soul. Snowdrops are
alive and give positive aromy to my nostrils  that makes my heart beat, and make my day.
The sun shines from between the clouds today, though, but it doesnt change my mood and being, because I live in the minds of new and everything in front of me, it seems as the sunlight itself. As the euphoria and dej vu of my dreams.
Next week I turn on my creavity on in Saaremaa, because the brain needs a break. So chill! Really enjoyful and I always look forward to this moment, when I give myself time and spirit feel unreal "unknown", as a result I expect myself something new and really enthusiastic.

Have a colourful day!






No comments:

Post a Comment