-->

Monday, July 27, 2015

Suvi!

Tere Juuli, tere Suvi !

Sellest on jälle mõnda aega möödas kui olen jõudnud siia, blogisse jälle tagasi.
Vahepeal on olnud töeliselt kiire ning olen tegelenud puhkamisega.

Alustuseks, vajuta play nupule ning kuule mu loomingut, et tuju tekitada :)




Jah, akordioniga improviseerimine ja harjutamine on mu viimase aja lemmik tegevus, väljalülitamaks ümbritsevast ning panna südame tugevamalt tuksuma. Armastan muusikat teha!
Vaikselt tegelen ühe huvitava  projektiga, varsti kuulete ja näete ehk miskit, kui kõik HÄSTI läheb ! Cheers up!

Suvi ei ole see aasta nii soe kui eelmistel, kuid mind tegelikult see ei sega ning naudin seda täiel rinnal mönuga. Kahju on et aeg lendab. Aega peab oskama väärtustama - sellest olen viimastel aastatel aru saanud. Aega peab oskama kasutama produktiivselt, et ka tulemusi näha oleks.

Eelmisel nädalavahetusel käisime Positivusel, mis oli üliäge. Järgmine aasta jälle!
Alumine pilt sealt.

------------------

hey Summe, hey July !

It has been some months agao, when I wrote in my blog. Now it's time to show you what i'm done shortly and how's my summer goes on.

First of all, please push PLAY button above and listen to my accordion improvisation. Do you like it ?

This summer is a little bit colder that last year, but I dont mind it and i enjoy it moreover.
Time flyes. Unfortunately ! But people should use time productably.

Last weekend we went Positivus Festival. It was awsome! next year again!

See ya!


Triin




No comments:

Post a Comment